keskiviikko 12. heinäkuuta 2017

Täyskakku


Tässä tulee blogini Täyskakku ensimmäinen postaus. Tämä blogi koostuu leipomisesta ja ruuanlaitosta tai oikeastaan kaikesta mikä siihen liittyy.
 Leipominen on ollut aina minulle mukavaa ja hauskaa. Olen aina viihtynyt essu päällä keittiössä. Oli sitten syntymäpäivä -tai nimipäiväjuhlat olen aina valmis leipomaan juhlatarjoilut, vaikka ulkonäkö ei olisi kauneinta niin maku käy varmasti kaikille vieraille.
 Olen innokas aina kokeilemaan uutta. mutta bravuurini on hiivataikinaleivonnaiset ja täytekakut, mutta kaikkea tahdon aina kokeilla.
 Reseptejä tässä blogissa löytyy varmaan jokaiselle herkkusuulle ja kotileipurille. Haluan jakaa tässä blogissa kaikenlaisia reseptejä joita olen kokeillut. Valokuvaus on myös minulle tärkeää, joten blogissani löytyy kaikenlaisia valokuvia kaikista herkkuleivonnaisista. Mukavia kokkaushetkiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Donitsit

Donitsit ovat älyttömän ihania ja herkullisia! Tein niitä kahdella erilaisella kuorrutteella: valko -ja maitosuklaalla, lisäksi päälle hiem...